KontaktPostkastOpiinfosysteemPraktikabaasMoodleFacebookPicasa
Kutse heast koolist

Käibejuhtimine ja hinnakujundus turismi/majutusettevõttes

Registreeri koolitusele!

Kellele: Turismi- ja majutusettevõttes käibejuhtimisega ja hinnakujundusega tegelevad töötajad, ettevõttejuhid.
Aeg:  06.03- 07.03.2014
Maht: 16 tundi
Kursuse kestvus: 2 päeva
Toimumiskoht: Pärnumaa Kutsehariduskeskus Niidupargi tn 8//12

Eesmärk: Käibejuhtimise 2-päevast koolituskursus, mis aitab hotellil ja turismiettevõttel omandada teadmisi käibejuhtimise alustest ning juurutada igapäevaseid käibejuhtimise protsesse, millest tulenevalt on võimalik õige hinnaga õigel ajal müüa.

Õpiväljundid:
Oskab käibejuhtimist ja hinnakujundust rakendades tulemusi maksimeerida
Oskab kirjeldada käibejuhtimise tegevusi, vahendeid ja protseduure
Oskab kirjeldada hinnastamise võimalusi ja hinnastrateegiaid
Oskab kirjeldada lisamüügi ja pakettide hinnakujunduse võimalusi
Oskab müügi ja käibe edukat planeerimist
Oskab grupitöö tulemusel segmenteerida, hinda positsioneerida, hinnastruktuuri näidist ja protsessi.

Kursuse teemad:
1. Käibejuhtimise alused
Käibejuhtimise ajalugu
Definitsioonid
Käibejuhtimise sammud, protsessi etapid
Turu segmenteerimine ja kliendikäitumine 
Äri- ja puhkusekliendi erinevused ja kuidas neid kasutada
Mis on turismi ja majutusteenuse toode? Kuidas ja miks eristada toodet?
2. Hinnastamine
Hinna ja kvaliteeti positsioon turul
Erinevad hinnastrateegiad
Hinnastruktuur ja hinnatasemed
Hinnakategooriad
Piirangud – kuidas kasutada hinnapiiranguid?
Milliseid hindu ja millal aktsepteerida? Kuidas arvutada õiget hinda ühekordsetele grupi küsimistele ja eripakkumistele?
3. Saadavuse juhtimine
Nõudluse ennustamine – käibejuhtimise võtme tegevus
Majutuspikkuse juhtimine
Tühistamised ja broneeringute ettetellimise aeg
Kvoodid– kuidas juhtida kvoote?
Grupid – kuidas juhtida grupitellimusi?
Komplekstellimused, saadavuse ja hindade määramine eritellimustele
Ülebroneerimise limiidid erinevatele segmentidele – kuidas märata ja kasutada?
3. Lisamüük  ja paketid
Mida, millal ja kuidas lisaks müüa
Miks, mida ja kuidas paketeerida
Pakettide  kasu ostjale ja müüjale
Pakettide hinnakujundus
4. Jaotus- ja müügikanalid
Majutusmüügi jaotus- ja müügikanalite mudel
Edasimüüjad ja partnerid – strateegia koostööks
Hinna võrdsus, parima hinna garantii
5. Müügi ja käibe edukas planeerimine
Analüüsimine
Nõudluse ennustamine
Kampaaniate- ja eripakkumiste plaan
Eripakkumiste õiged hinnad
6. Käibejuhtimise tegevused, vahendid ja protseduurid 

Koolitusprogrammis on lisaks käibejuhtimise alustele hulgaliselt praktilise näiteid, tehakse grupitöid ja arutatakse konkreetselt oma hotelli näitel erinevate teemade üle. Lisaks prinditud materjalidele kasutatakse koolituse jooksul käibejuhtimise protsesse simuleerivaid arvutimänge.
Peale koolitust saavad osalejad endaga kaasa:
Grupitööde tulemused:
Segmenteerimine ja tooted vastavalt segmentidele
Hinna positsioneerimise diagrammi näidis
Hinnastruktuuri näidis ja protsess
Lisamüügi võimaluse ideed
Nõudluse ennustamise näidis ja protseduurid
Kampaaniate plaani näidis

Koolitajad: Helina Tuvike/ Marko Männimets firmast www.edreamhotels.com
Maksumus: 265 euri (sisaldab materjale, kohvipause)
Info: 44 51 968; 53 446 945;  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS | Niidupargi tn 8//12 | Pärnu | 80047 | tel +372 4427888 | parnumaa[at]hariduskeskus.ee