KontaktPostkastOpiinfosysteemPraktikabaasMoodleFacebookPicasa
Kutse heast koolist

Toimetulek raske kliendiga (keerulise inimesega)

Registreeri kursusele!

Aeg: 02- 04.11.2011
Sihtrühm: Klienditeenindajad ja kõik, kes soovivad omandada oskusi ja teadmisi, kuidas toime tulla keeruliste klientidega/inimestega.
Toimumiskoht: Pärnumaa Kutsehariduskeskus Niidupargi tn.8//12, Pärnu
Maht: 20 tundi
Töövorm: Loeng, praktiline töö

Eesmärk: Mida nõudlikumad ja iseteadlikumad on kliendid, seda osavam oma töös kui suhtlemises peab olema klienditeenindaja. Seetõttu on oluline, et teenindaja oskaks suhelda ja samas ka iseennast kaitsta, et olla professionaalne, hoida kliente ning seejuures ise mitte läbi põleda.

Koolituse teemad: 
Agressiivne, kehtestav, alistuv suhtlemisstiil
Kuidas toime tulla manipulatsiooniga?
Suhtlemistõkked
Kuidas toime tulla negatiivsete tunnetega?
Kaebused ja nende põhjused
Klienditüübid ja nende määratlemine
Pretensiooni lahendus vastavalt klienditüübile
Klienditeeninduskeel ja selle kasutamine pretensioonide lahendamisel

Maksumus: 105 eurot/ inimene
Koolitajad: Helke Heinmets, eripedagoog-nõustaja MA
Igor Grutkin, ABC King ja SHU kaupluste keti teenindusjuht
Grupp: 6-12 inimest
Koolitusjuht: Gerli Ollino, PKHK täiskasvanute koolituse assistent, 445 1968;
501 4291, e- post This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS | Niidupargi tn 8//12 | Pärnu | 80047 | tel +372 4427888 | parnumaa[at]hariduskeskus.ee