KontaktPostkastOpiinfosysteemPraktikabaasMoodleFacebookPicasa
Kutse heast koolist

Klientide hoidmine läbi klienditeeninduse

Registreeri koolitusele!

Kellele: Ettekandjad, klienditeenindajad, kelnerid, toitlustusasutuse juhatajad. Koolituse saame korraldada ka sisekoolitusena ettevõttele.

Toimumise aeg: planeerimisel märts 2018
Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi (1 ak. tund 45 minutit), koolituse aeg üks või kaks päeva
Toimumiskoht: Pärnumaa kutsehariduskeskus, Niidupargi tn 12, Pärnu

Eesmärk: suurendada klienditeenindajate professionaalseid oskusi, tagamaks parimat teeninduskvaliteeti.

Tulemus:
- tunneb klienditeeninduse põhimõtteid;
- teab oma rolli teenindussituatsioonis;
- tunneb ettevõtte tüüpilisemaid kliente ja nende vajadusi;
- näeb ette veaolukordi ja suudab neid ennetada ja lahendada.

Kursuse teemad:
-     kvaliteetse klienditeeninduse põhimõtted;
- klienditeenindaja roll ettevõtte esindajana;
- klientide vajaduste kaardistamine;
- „raskete" klientidega toimetulek.


Grupi suurus: miinimum 8 õppijat. Grupi komplekteerumisel täpsustab koolitusjuht koolitatava osalemissoovi ning edastab  koolituse ajakava ning toimumiskoha.

Koolitaja: Riina Tomast, Pärnumaa Kutsehariduskeskuse ärikorralduse kutseõpetaja, Tartu Ülikooli ärijuhtimise magister spetsialiseerumisega – Teenuste disain ja juhtimine.
Koolituse maksumus: 75 eurot, sisaldab õppematerjali

Koolitusjuht: Heleri Heinla, 4451968, 53446945, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Tasumine ning loobumine: osaleja kinnituse ning grupi komplekteerumise järgselt edastatakse Teile sellekohase kinnitusega koolitusarve. Hilisemal koolitusest loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest (va erijuhtudel).

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS | Niidupargi tn 8//12 | Pärnu | 80047 | tel +372 4427888 | parnumaa[at]hariduskeskus.ee